Jeg mottar ikke gmail-registrerings-e-poster
Moderator: Moderatorer
-
- Nybegynner forumbruker
- Registrering: 2022-07-25, 13:44
Jeg mottar ikke gmail-registrerings-e-poster
Ved et mirakel klarte jeg endelig å bekrefte registreringen, det er synd at det ikke er kontakt med administrasjonen før innlogging, så hvis noen har gmail kommer ikke aktiveringslenken, du må bruke en annen mail. I hvert fall i mitt tilfelle.
- voytek
- *** Administrator ***
- Registrering: 2007-12-02, 11:51
- Plassering: PL
Re: Registrerings-e-poster kommer ikke til gmail
Kanskje den gikk til SPAM-mappen eller noe lignende, før (eller kanskje det er) problemer med e-post på wp.pl
Jeg hjelper ikke på PM!
-
- Nybegynner forumbruker
- Registrering: 2022-07-25, 13:44
Jeg sjekket med 3 gmail kontoer og spam på de også, spørsmålet er om det bare er meg eller noen andre som har slike problemer
- voytek
- *** Administrator ***
Jeg slettet disse inaktive kontoene.
Jeg hjelper ikke på PM!
-
- Nybegynner forumbruker
- Registrering: 2022-09-13, 20:21
Jeg hadde også et problem med Gmail
- voytek
- *** Administrator ***
Vi har dessverre ingen innflytelse på dette. Sannsynligvis fordi dusinvis av spammere prøver å registrere seg via gmail, og derfor kan en slik registrering behandles annerledes av Googles servere.
Jeg hjelper ikke på PM!
-
- Nybegynner forumbruker
- Registrering: 2013-01-27, 20:07
- Plassering: Lublin
@wojteks Hei, er det noen vei ut av denne situasjonen? På et annet forum skrev en bruker at han heller ikke mottok aktiveringslenken til gmail. Kan du aktivere kontoen din manuelt når jeg sender deg en PM?
- voytek
- *** Administrator ***
Jeg kan manuelt aktivere, data på PM.
Jeg hjelper ikke på PM!
-
- Nybegynner forumbruker
- Registrering: 2023-01-18, 23:56
Jeg bekrefter, ingen e-poster mottas på gmail.
Selv passordpåminnelsen kommer ikke.
Selv passordpåminnelsen kommer ikke.
-
- Nybegynner forumbruker
- Registrering: 2023-03-13, 16:41
Hallo. Jeg har det samme problemet, jeg kan ikke aktivere kontoen min fordi jeg ikke har mottatt en gmail-melding
Det funket!
Hei alle sammen. Etter et halvt år med resultatløs oppretting av kontoer her, kom jeg endelig over dette emnet. En rask e-post på wp og jeg er endelig... Puh...
Det er noe galt med dette forumet generelt. Jeg har prøvd å opprette en konto her siden november, jeg har bedt moren min flere ganger gjennom andre kanaler om å ta kontakt her, men ingen respons. Aktiveringslenker kommer ikke til Gmail, og etter flere forsøk på å registrere seg, begynte en IP-blokkert melding å dukke opp.
Et annet problem oppsto automatisk - hvordan skal jeg sende deg en PM? Verken på forumet eller i synet av kontoen din har jeg muligheten til å sende deg en PM, jeg kan ikke opprette en ny melding i PM-boksen fordi jeg "må registrere meg" (?!?!), og mens andre brukere har en "boble"-melding under kallenavnet sitt, du har ingenting...
Uansett, jeg ber deg aktivere wesolyyyy-kontoen, satt opp om dager.
Hei alle sammen. Etter et halvt år med resultatløs oppretting av kontoer her, kom jeg endelig over dette emnet. En rask e-post på wp og jeg er endelig... Puh...
wojteks sier:Jeg kan manuelt aktivere, data på PM.
Det er noe galt med dette forumet generelt. Jeg har prøvd å opprette en konto her siden november, jeg har bedt moren min flere ganger gjennom andre kanaler om å ta kontakt her, men ingen respons. Aktiveringslenker kommer ikke til Gmail, og etter flere forsøk på å registrere seg, begynte en IP-blokkert melding å dukke opp.
Et annet problem oppsto automatisk - hvordan skal jeg sende deg en PM? Verken på forumet eller i synet av kontoen din har jeg muligheten til å sende deg en PM, jeg kan ikke opprette en ny melding i PM-boksen fordi jeg "må registrere meg" (?!?!), og mens andre brukere har en "boble"-melding under kallenavnet sitt, du har ingenting...
Uansett, jeg ber deg aktivere wesolyyyy-kontoen, satt opp om dager.
- voytek
- *** Administrator ***
Jeg aktiverte det, når det fungerer, forstår jeg at wesol4y kommer til å bli slettet.
Jeg hjelper ikke på PM!
-
- Forumbruker
- Registrering: 2023-03-18, 14:59
wojteks sier:Jeg aktiverte det, når det fungerer, forstår jeg at wesol4y kommer til å bli slettet.
Naturlig

Endelig lyktes.
Gå tilbake til "Snakk om forumet"