Velge antenne og ruter
Moderator: Moderatorer
-
- Vanlig forumbruker
- Registrering: 2014-11-28, 10:32
- Plassering: Brzozówka nær Toruń
Re: Velge antenne og ruter
Det er ingenting å argumentere for, årsaken ligger sannsynligvis i sma- eller NZ-kontaktene på CNT400, muligens dårlig kvalitet eller dårlig opptjent.
På H155 lagde jeg raskt SMA-spissen og det er en forbedring. Selskapet der jeg kjøpte den mistenker også kontakten, men ønsker ikke å sende kabler tilbake dit.
På H155 lagde jeg raskt SMA-spissen og det er en forbedring. Selskapet der jeg kjøpte den mistenker også kontakten, men ønsker ikke å sende kabler tilbake dit.
-
- trådløse guruer
- Registrering: 2012-09-01, 18:14
- Plassering: Łódź
Men LTE2600-signalparametrene på antennen med disse kablene er riktige for avstanden du har til BTS, og hvordan fungerer det når du tvinger LTE2600 + 2100 + 1800 med antennen i retning Młyniec-Turzno? Og sjekket du aggregeringen av disse 1800 LTE-båndene med 2600-3MHz-antennen i retning Głogowo eller Krobia.
Når det gjelder argumentet, har vennen min skrevet eventyrene sine om Cybertech-antenner i årevis, selv om tester vist av folk, som i ditt tilfelle, viser at antennene fungerer som de skal, og når det gjelder kvaliteten på utførelse, kan du se selv hva det ser ut som.
Når det gjelder argumentet, har vennen min skrevet eventyrene sine om Cybertech-antenner i årevis, selv om tester vist av folk, som i ditt tilfelle, viser at antennene fungerer som de skal, og når det gjelder kvaliteten på utførelse, kan du se selv hva det ser ut som.
-
- Junior spesialist på trådløst nettverk
- Registrering: 2021-12-15, 21:14
Sjekk signalstatusen på modemet uten antennen på individuelle bånd og etter bruk - vil du se den virkelige gevinsten til antennen https://www.youtube.com/watch?v=fQhqWB9QPfw.
-
- Forumbruker
- Registrering: 2016-07-26, 11:46
Jeg kommer til å kapre denne tråden for ikke å starte en ny.
Jeg har et ZTE MF286D-modem med OpenWRT-programvare.
Vil valg av en rimelig utendørsantenne forbedre signalkvaliteten?

Jeg har et ZTE MF286D-modem med OpenWRT-programvare.
Vil valg av en rimelig utendørsantenne forbedre signalkvaliteten?

-
ZTE MF286D er utstyr med en spesifikk konfigurasjon av antenneinnganger (ett spor for B20/B3/B1-båndene, det andre B7), i ditt tilfelle vil jeg gå for signalparametrene i retning av å sette den utenfor i et hermetisk hus ( destinasjonen for antennen), PoE via tvunnet par + 48V/12V adapter.
-
- trådløse guruer
Selv med slike signalparametere viste aggregeringen av 3 kapasitive LTE-bånd hvor overfylt T-mobilbasestasjonen på JP II 33 er, med mindre det er et tilbud med DL opp til 20 Mb/s?
-
- Forumbruker
Ja, det er tilbudshastighet på 30mb/s, ingen datagrense ;)
Finnes det dedikerte hermetiske kabinetter?
Finnes det dedikerte hermetiske kabinetter?
-
Perun skriver:Finnes det dedikerte hermetiske kabinetter?
Nei, noe må du velge selv i en velassortert elektrobutikk/grossist.
-
- trådløse guruer
Og hvordan er testene med MF289f satt ut av vinduet, det vil si et skjermbilde fra diagnostikk- og hastighetstesten på dette tidspunktet.
-
- Forumbruker

Jeg skrudde på aggregering, satte båndet til 1800 Mhz.
Effektene er at jeg løper med samme hastighet som i kontrakten og pingen er tilbake til normalen.
-
- Forumbruker
Jeg kastet modemet i en hermetisk boks og fikset det utenfor [4. etasje
]
Jeg ser ikke noen stor forskjell på signalet, best effekt på 1800 Mhz uten aggregering, men jeg må teste det en gang til på: 18-22; Jeg legger ut et par skjermbilder nedenfor:

Jeg vet ikke, kanskje jeg prøver å snu den med ryggen til senderen, siden der antenneutgangene er.
Etter å ha snudd baksiden av modemet:

![:]](http://www.bez-kabli.pl/images/smilies/splash.gif)
Jeg ser ikke noen stor forskjell på signalet, best effekt på 1800 Mhz uten aggregering, men jeg må teste det en gang til på: 18-22; Jeg legger ut et par skjermbilder nedenfor:

Jeg vet ikke, kanskje jeg prøver å snu den med ryggen til senderen, siden der antenneutgangene er.
Etter å ha snudd baksiden av modemet:

Sist redigert 2023-03-15, 12:04 av Peru, endret 1 gang totalt.
-
- Gammel trådløs hånd
- Registrering: 2019-03-11, 20:48
Og han lyver eller står oppreist, for det kan også utgjøre en forskjell.
-
- Forumbruker
tomekwa skrev:Og han lyver eller står oppreist, for det kan også utgjøre en forskjell.
Vertikal, jeg vet ikke hvorfor det roterte bildet mitt.
-
- trådløse guruer
Denne T-mobile basestasjonen puster knapt klokken 11. Den er allerede kraftig overbelastet, T-mobile fra en slik BTS er ikke i stand til å tilby internett uten datagrense med anstendige hastigheter, i tillegg er du uheldig fordi du er mellom sektor 1 og 3 av denne BTS-en, utvendig, veldig god RSRP på hvert av de kapasitive LTE-båndene, men veldig svak eller tragisk SINR, selvfølgelig kan du ikke gjøre noe med det, T-mobile har et problem der du befinner deg, ingen base stasjon i Długa/Leśna-området
-
- Forumbruker
mothers451 sier:Denne T-mobile basestasjonen puster knapt klokken 11. Den er allerede kraftig overbelastet, T-mobile fra en slik BTS er ikke i stand til å tilby internett uten datagrense med anstendige hastigheter, i tillegg er du uheldig fordi du er mellom sektor 1 og 3 av denne BTS-en, utvendig, veldig god RSRP på hvert av de kapasitive LTE-båndene, men veldig svak eller tragisk SINR, selvfølgelig kan du ikke gjøre noe med det, T-mobile har et problem der du befinner deg, ingen base stasjon i Długa/Leśna-området
Kommer SINR til å gjøre noe med det?
-
- trådløse guruer
Re: Valg av LTE260 antenne og ruter
Fra begynnelsen skrev jeg hva problemet er, og neste test vil bekrefte det, en av LTE2600-påloggingene til den tredje sektoren gjenstår til den første, inkludert LTE-båndaggregering. Dette er en av kildene til lav SINR, men det endrer fortsatt ikke det faktum at stasjonen er tett med for mange kunder, det kan være enda verre, bruk aggregeringen av 3 LTE-bånd eller bytt operatør.
-
- Forumbruker
-
- trådløse guruer
Denne testen er på telefonen hjemme eller ute, hvordan fungerer speedtest Play under slike forhold? Når det gjelder Plus, er det avgjørende om 23G5 fungerer på BTS Długa 2600, du må sjekke, men det er det heller.
-
- Forumbruker
-
- trådløse guruer
Og hva er dette Play-kortet, hva er tariffen på det? Pluss på LTE er en kadaver, men 5G2600 er helt annerledes, BTS Długa fikk en 1112Mb/s radiolink, så du kan nå få gode resultater på 5G.
-
- Forumbruker
Min på telefonen. Planlegg med 55 GB, ingen fartsgrense.
-
- trådløse guruer
Test hjemme eller ute, signalparametere på LTE1800 tilstrekkelige og svake på LTE2600/2100 med JP II, du har samme T-mobil men sektor 3, selv om den også er på kanten.
-
- Forumbruker
-
- trådløse guruer
Og hastighetstesten under slike forhold utenfor er nå en aggregering av 3 LTE kapasitive bånd fra den første sektoren.
-
mothers451 sier:Og hvordan er testene med MF289f satt ut av vinduet
Det er MF286D, fordelen med MF289F i tillegg til høyere kattemodem. (selv om med slike basestasjoner er QoS høy / jeg vet heller ikke om å legge til et annet bånd vil gi mer / mindre kbps ...) kvaliteten på de innebygde antennene er bedre.
Perun skriver:Kommer SINR til å gjøre noe med det?
Ja, "slå av strømmen" til andre nettverksbrukere / uten ekstra båndbredde vil ikke kundeflukter endres (hvis du klarer å få relativt stabile 20Mbps, må du bare nyte det eller sjekke om 5G fra Plus fungerer ... ). I 2018, på et cat.4-modem i B7/Play-båndet, var det ca. 5 Mbps i rushtiden, etter å ha slått av gratiskampanjen, nådde modemet 90 Mbps på samme tid, og prisene på faste linjer fra dumping i kabel hoppet med nesten 100% (selv i Toya var nett for 30 zloty uten TV, andre med TV-pakker for PLN 10-20 for 10/20 Mbps tilgang ...).
-
- Forumbruker
- voytek
- *** Administrator ***
- Registrering: 2007-12-02, 11:51
- Plassering: PL
Spillet ser mye bedre ut, signalet er sterkt, SNR er svakt, opplastingen er høy og nedlastingen er lav, noe som betyr at basestasjonen er overbelastet. Du må se etter et bedre sted for antennen for å forbedre SNR / SINR.
Jeg hjelper ikke på PM!
-
- trådløse guruer
ORANGE er en sektor på LTE2600 med JP II, hastighetstest viser at den er tilstoppet, Play denne gangen er den overbelastede første sektoren med JP II i aggregeringen av 3 LTE kapasitive bånd, dessverre hopper i sektorer fordi du er i Play også mellom 3 og 1, alternativet er å tvinge LTE kapasitive bånd fra BTS Play Jeżów Sudecki med en ekstern Dual LTE1800-2600MHz retningsantenne, men først må du sjekke hvordan det fungerer fra 2. sektor, dvs. på asimut på 190 grader fordi det er i din retning, er testen nær BTS på denne asimut.
-
- Forumbruker
Ok, hvilken antenne vil du anbefale?
Gå tilbake til "GSM-antenne og dekningsproblemer"