ZTE WF830 - Mistenkelig lavt signalnivå og hengende problem
Moderator: Moderatorer
-
- Vanlig forumbruker
- Registrering: 2017-12-28, 16:48
ZTE WF830 - Mistenkelig lavt signalnivå og hengende problem
Hei, jeg kjøpte en ZTE WF830-ruter i dag for et røverkjøp. Problemet er at det på en eller annen måte "dårlig" fanger signalet og henger, under suspensjonen er det umulig å bytte ruteren til manuell modus for tilkobling til nettverket. Hvordan fikse det? PS: Er det noen måte å få smartadmin-passord på? (ZTE har ikke utstedt dem siden 31.03.2022. mars 451) Dette spørsmålet er spesielt for @matekXNUMX
Amper

Suspensjon

Sammenligningsbilde med ZTE MF286, (med OpenWrt) koblet til samme BTS og PCI.

Amper

Suspensjon

Sammenligningsbilde med ZTE MF286, (med OpenWrt) koblet til samme BTS og PCI.

-
- Vanlig forumbruker
- Registrering: 2017-12-28, 16:48
Re: ZTE WF830 - Mistenkelig lavt signalnivå og hengende problem
Er det noen som vet noe om denne ruteren og har ikke vært borti et lignende problem?
-
- Forumbruker
- Registrering: 2017-06-26, 00:12
Re: ZTE WF830 - Mistenkelig lavt signalnivå og hengende problem
Jeg møtte. Jeg slet med denne ruteren i flere måneder. Først trodde jeg det var operatørens feil, så zte skrev også til meg. Jeg sjekket forskjellige frekvenser, forskjellige kort og feilen er på enhetssiden. Da jeg testet kortet, var det ingen nettverkstrafikk og bare én bruker, jeg ventet en uke og den la på, vanligvis med høyere belastning, når familien brukte Internett, la den på til og med flere ganger om dagen. Det eneste som hjalp var å starte settet på nytt. Situasjonen er som på ditt 3. bilde: Nedlasting og opplasting av MCS er da alltid 0, i statistikken noen kb/s nedlasting (hvis jeg husker feil), rekkevidden er der, statusen er tilkoblet, men det er ikke internett.
Dessuten kommer den ikke til å tilbakestille oduen med en nål (det fungerte ikke for meg). Jeg kom til den konklusjonen at ruteren er operativ, feilen er i idu, den faller inn i en sløyfe og ingenting kan gjøres, enten starte hele greia på nytt, eller koble fra og koble til PoE odu-idu, da vil den også kuttes av .
Settet har skylden, du vil ikke gjøre noe med det, jeg har akkurat pakket mitt og jeg sender det tilbake om en uke, lurer på hvordan det vil gå med en klage etter et halvt års plager med en skjult defekt. Jeg har sikkert knullet opp med 5 lekekonsulenter, en brydde seg til og med, jeg skrev ned timene det jammer på, dessverre var hans og mitt arbeid forgjeves.
Hvem kjøpte du av til en god pris? Hvis ikke, skriv det her.
Dessuten kommer den ikke til å tilbakestille oduen med en nål (det fungerte ikke for meg). Jeg kom til den konklusjonen at ruteren er operativ, feilen er i idu, den faller inn i en sløyfe og ingenting kan gjøres, enten starte hele greia på nytt, eller koble fra og koble til PoE odu-idu, da vil den også kuttes av .
Settet har skylden, du vil ikke gjøre noe med det, jeg har akkurat pakket mitt og jeg sender det tilbake om en uke, lurer på hvordan det vil gå med en klage etter et halvt års plager med en skjult defekt. Jeg har sikkert knullet opp med 5 lekekonsulenter, en brydde seg til og med, jeg skrev ned timene det jammer på, dessverre var hans og mitt arbeid forgjeves.
Hvem kjøpte du av til en god pris? Hvis ikke, skriv det her.
Gå tilbake til "Mobilt Internett - Andre problemer"